Iohannis cel infantil

 

Am fost și sunt un om de centru-dreapta încă de când am făcut ochi din punct de vedere politic.  Nu am votat niciodată cu PSD sau antecesorii săi, fiindcă am considerat respectiva grupare mai mult o rețea de găști mafiote decât un partid.  Nu am crezut și nu cred în marele program de guvernare pe care-l tot trâmbițează Dragnea & comp. și chiar am senzația că el va haotiza și mai mult lumea românească. Pe Klaus Iohannis l-am votat în chip de ”rău mai mic” și nu regret nicio clipă, fiindcă sunt încredințat că Ponta, familia și amicii ar fi patronat un regim clientelar-mafiot și osificabil, pe deasupra.

Din păcate, fiindcă așa e-n tenis, anul trecut PSD a câștigat detașat alegerile, pe jocul adversarilor. Liberalii și useriștii (partid de care o să mă ocup într-un articol viitor) și-au dat cu ”stângu-n-dreptu” și a ieșit ”stânga baronească”. Până aici e nasol, dar n-ai ce-i face, poporul pălitor cu ștampila pe buletin e suveran. N-am înțeles însă de ce Iohannis a dat în mintea copiilor râzgâiați, chestia care l-a făcut pe Dragnea să pară un posesor de mustață matur, înțelept și moderat. Musiu Klaus a ridicat, din imaturitate și datorită faptului că nu știe să piardă, o minge la plasa descălecătorilor din Teleorman. Mai întâi, a respins-o pe madam Sevil Saiddeh fără să spună de ce și în mod inutil, fiindcă turcoaica n-a murit public ci s-a transformat în vicepremier și ministru peste un portofoliu cheie, după ce s-a dat victimă a unor amenințări telefonice. După aia, conorășeanul meu sibian a început să se joace de-a SMS-urile, tăcerile și amânările. A chemat gașca de strânsură numită ”cabinetul Grindeanu” la ceas de seară târzie la Cotroceni și i-a tras de urechi înainte de a da mâna cu ei. Strategia neamțului, bazată pe ”așa vrea și atât poate mușchii mei” mi se pare neproductivă  și păguboasă. A dat motiv pesedeilor să zbiere ca din gură de cobră că datorită frânelor puse de Iohannis se întârzie mărirea salariilor și pensiilor, că nu se scot mult trâmbițatele taxe, că nu se încurajează inițiativele economice autohtone. Ei ar vrea să facă o țară precum trandafirii din grădina socialiștilor europeni și soarele sfânt de pe cer, dar un om rău nu-i lasă. Pe lângă asta, probabil vor mai bate niște monede calpe precum ”greaua moștenire a tehnocraților” sau ”complotul lui Soros”, iar bizonimea o să înghită hapul.

Singura șansă să scapi mai repede de pesediști, în momentul ăsta, e să-i lași să guverneze și să-i taxezi metodic. La ce gogomănii au promis la alegeri, într-un an, un an jumate, când se va vedea că nu pot îndeplini nici măcar 15% la din ce au zis, imaginea lor va fi atât de șifonată încât ALDE o să fugă și o să se nască un alt UNPR, bineînțeles, pentru interesul național.

Prin antijocul copilăresc făcut din decembrie încoace , Iohannis nu a făcut decât să mai lungească viața ”guvernului lor”.

Comentezi?

