Vești bune: exportăm curve în Basarabia

Pe la sfârșitul mileniului trecut, când basarabencele ajungeau mai greu în Europa de vest, piața de carne vie a Bucureștiului era plină de prestatoare moldovence de peste Prut. În ultimii ani, se petrece un curios fenomen invers. De la noi migrează spre așa numita Republică Moldova diverși specialiști în anilingus. Cum piața media din România Mică e în regres de ani buni, diverși așa numiți jurnaliști și-au găsit hogeac în bordelurile patronate de diverși mafioți și moguli moldoveni, unde, vorba aia, e ca pe timpuri, pupi în cur și umfli banul. Acum câtva timp, apăruse unul Conțiu, de pe la Cluj, care parcase la Chișinău, se autodenunțase că ar fi fost în slujba unor servicii de la noi și trecuse în vaporașul lui Voronin, unde era omenit la cambuză. Ce am văzut însă acum vreo două zile m-a oripilat, pe bune. Cristi Tabără părea un personaj bonom, cu veleități de băiat citit și bun samaritean, fiindcă, vorba aia, făcuse teologie. Făcea și pe gurmandul de serviciu, după ce plecase la Orientul Etern Radu Anton Roman. Când fosta lui iubită l-a acuzat de ceva ce puțea a pedofilie, am zis că-i lumea rea. După s-a relocat, din rațiuni financiare, la Chișinău, am spus că viața e nedreaptă cu fostul gras care slăbise și că încearcă și el să subziste cumva. Însă ce am văzut în filmul ăsta (https://sendvid.com/os28qodz) m-a umplut de greață. Pasul de la presupusa pedofilie la homofilie exacerbată , la figurat, poate fi foarte mic. Domnul Tabără, ajuns sluga unuia dintre cele mai toxice personaje din viața politico-economică de la Chișinău, miliardarul Vlad Plahotniuc, deținătorul Publika și Prime Tv, linge atât de tare hemoroizii patronului cum nu am văzut nici la emisuniile omagiu închinate lui Ceaușescu, pe vremuri. Plahotniuc, o variantă de Gigi Becali cu spoială de rafinament ( adună cărți pe care le leagă în piele și le așează pe culori într-o bibliotecă la care se vede că nu umblă aproape niciodată) e prezentat drept mecenă, suflet caritabil cu copiii și bătrânii, politician de geniu, om de afaceri de excepție, tătuca Moldovei, sportiv, mare caracter, nedormit în slujba patriei etc. Tabără țopăie cu mutră fals excitată în jurul mitocanului, și geme erotic uău, uău, iiii, ooo pe lângă ăla care ba aleargă pe o bandă, ba se dă mare la niște puști, ba trece pe lângă niște amploaiați care iau poziția de drepți când îl văd. Mărețul realizator pică în extaz când Plahotniuc îi intinde o cafea și are un aer de cățel milog atunci când merge în limuzină cu basarabeanul.

Și eu am lucrat ani în șir la un mogul neplăcut,  actualul deținut Dan Voiculescu, dar nu m-am apucat niciodată să-l perii, așa cum nu am scris la comandă niciun rând. La un moment dat, au încercat să mă pună să scriu cum ajută ”bunul dom profesor” copiii talentați de pe Valea Izei, am refuzat vehement și nici măcar nu m-au dat afară.

Despre Tabără aș fi preferat să aflu că a luat șpagă, că a făcut greșeli de jurnalist oligofren, dar nu să-l văd în halul ăsta de jigodeală. Mă întreb ce o să se aleagă de el. Cum Gigi Becali o duce rău și îi cere statul bani pe sigla Steaua, nu cred că mai poate angaja sclavi personali. Dacă tot a apucat-o pe căile spațiului ex-sovietic, fostul jurnalist poate să meargă spre est mai departe. Nu de alta, dar și în Azerbaidjan, Turmenisthan sau Kazahstan sunt dictatori și mafioți-mogului care dețin televiziuni. Am zis.

Comentezi?

