Rânjetul postum al lui Vadim

M-am uitat la campania din SUA. Habar n-am ce ar fi fost mai bine, fiindcă nu-mi plăcea nici cucoana Clinton, nici păcăliciul Trump. Doamna venea de undeva din vremuri revolute, pe motiv că este soția înșelată a mumiei cu mutră de reclamă la săpun, Bill . Președinția de cumetrie nu mă atrage, iar Hilary avea un discurs destul de plat, că-mi venea să zic că-i Baba Sfertodochia în variantă de peste ocean. Pe partea cealaltă, giubușlucarul grobian Donald mă făcea să mă gândesc la o combinație între Vadim Tudor și Dan Diaconescu, în ciuda faptului că fiind un om de dreapta, în SUA aș fi fost suporter al republicanilor, aripa libertariană. Ce m-a deprimat de la bun început a fost că ambele mari partide americane nu au reușit decât să-i scoată în față pe cei doi marțafoi menționați. Nu-mi dau seama ce rezervă de cadre politce au atât democrații cât și republicanii. Cred că electoratul a ales dintre două rele pe cel mai vocal și circar. Gândul că un măscărici o să aibă acces la butonul nuclear nu mă prea încântă. În schimb, ca român, sunt ușor răzbunat. Îmi aduc aminte cum se uita la noi ”lumea civilizată” din politica mondială atunci când Vadim Tudor ajunsese în turul doi al prezidențialelor sau când partidul lui Dan Diaconescu urca tumultuos în sondaje. Una peste alta, cred că stimabilul Corneliu Vadim Tudor, oriunde s-ar afla acum, zâmbește satisfăcut. Înclin să cred că e mai bine că un personaj gen Trump a fost ales președinte în America și nu în România. Asta fiindcă sper că acolo există niște mecanisme de control care să-i dea peste dește în caz de boacăne grave, în timp ce la noi astea sunt firave.

Comentezi?

