După ce am replecat, revin

Din motive de astenie de vară, căldură, drumuri și lene, m-am decis să reapar pe blogul meu. O să o fac, așa cum spune o deviză a unei asociații din care fac parte, ”cu forță și vigoare. Până una-alta, vă dau un link spre ultimul meu film difuzat pe TVR 2, duminică 27 iulie. În viitorul apropiat, însă, vă rog să vă așteptați și la alte răutăți, băsneli, glumițe, parascovenii și cugetări din izvorul gândirii mele politice pe care le veți găsi aici. Vă mulțumesc și iaca link-ul:

http://www.tvrplus.ro//editie-istorii-incalcite-246125

Comentezi?

