Mă puteți vedea la TVR 2…

Dragi tovarăși și preteni, domni și doamne, iubiți frați în gradele și calitățile în care vă aflați, după lupte seculare care au durat mai multe luni și situații scremute neprovocate de mine, am onoarea să vă anunț că se va concretiza parțial relația mea de colaborare cu TVR 2. Pe 20 mai, la ora 14 ( nu e foarte inspirată, dar asta e) mi se va difuza filmul ”Atentat la viața Seniorului”, despre un episod nebulos din viața lui Corneliu Coposu, petrecut în 1990. M-am dat cu curul de pământ ca filmul, care ține 24 de minute, să fie difuzat pe 20 mai fiindcă atunci fostul președinte al PNȚCD ar fi împlinit 100 de ani. Sper să vă placă…

5 comentarii

  1. Ne uitam, bre, normal ca ne uitam!
    Altfel, cum zice si Marius – poate c-ar fi bine sa-l si urci aici dupa difuzare.

  2. N-am aflat decât acum. Mă bucur pentru reuşită, regret că nu l-am văzut şi aştept să-l văd aici .

Comentezi?

